کاشت مو و فواید آن توضیح داده شده است

کاشت مو و فواید آن توضیح داده شده است

کاشت مو و فواید آن توضیح داده شده است

کاشت مو

کاشت مو و فواید کاشت مو در کاشت مو طبیعی واحدهای فولیکولی مو از ناحیه اهداکننده مو که اغلب موی پشت سر است جدا می‌ شود و به ناحیه دریافت‌ کننده (ناحیه طاس سر) انتقال داده می‌ شود. این اقدام باعث پر پشت شدن موها و افزایش تراکم آن می شود که می توان از مهم ترین مزایای آن از بین بردن طاسی های دائمی را اشاره کرد . کاشت موی سر و کاشت مو ابرو روشی ایمن است که هیچ گونه عارضه ای برای فرد در پی نخواهد داشت ، دوره بهبودی بعد از کاشت مو بسیار کوتاه است و فرد در کم ترین زمان ممکن به نتایج مثبتی خواهد رسید . مسئله‌ای که در موفقیت و اثرگذاری این عمل بسیار مهم است این است که جراحی که این روش را انجام می‌دهد باید مهارت و تجربه بالایی داشته باشد.

ریزش مو یکی از معضلاتی است که ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است. ریزش موی مداوم باعث تحریک پوست سر شده و کم کم باعث می شود که فرد دچار کم پشتی و یا طاسی شود ، ظاهر فرد بعد از این تغییرات به شدت تخریب می شود و نیاز به درمان ریزش مو و یا کاشت مو در مناطق طاسی خواهد بود.

یکی از مهم ترین و موثر ترین درمان ها برای طاسی سر، و یا ریختگی موها کاشت مو به روش طبیعی است. که می تواند علاوه بر جبران موهای از دست رفته، شادابی و جوانی را به چهره ی فرد باز گرداند.

کاشت مو www.iranhair.net